11 серпня 2015 р.


 Поради Девіда Льюіса

Хочете зростити обдаровану дитину? Вам на допомогу – поради Девіда Льюіса, що узагальнив досвід тисяч родин, де є обдаровані діти.
  • Я відповідаю на всі запитання дитини якомога терпляче і чесно. Серйозні запитання і висловлення дитини я сприймаю серйозно.
  • У нас у квартирі стоїть вітрина, на якій дитина може демонструвати свої роботи. Я не сварю дитину за безлад у кімнаті чи на письмовому столі, якщо це пов’язане з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
  • Я виділив дитині кімнату чи спеціальний куточок винятково для самостійних творчих занять.
  • Я показую дитині, що люблю її такою, якою вона є, а не за її досягнення.
  • Я надаю дитині можливість у виявленні турботи.
  • Я допомагаю дитині будувати її плани і приймати рішення.
  • Я намагаюся показати дитині цікаві місця.
  • Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.
  • Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми і радий(а) бачити їх у себе в оселі.
  • Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша від інших дітей.
  • Я ніколи не караю дитину приниженням.
  • Я купую дитині книжки за її інтересами.
  • Я привчаю дитину самостійно мислити.
  • Я регулярно читаю дитині.
  • Я привчаю дитину до читання з дитинства.
  • Я пробуджую фантазію та уяву дитини.
  • Я уважно ставлюся до потреб дитини.
  • Я знаходжу час, щоб щодня побути з дитиною наодинці.
  • Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.
  • Я ніколи не сварю дитину за невміння і помилки.
  • Я хвалю дитину за навчальну ініціативу.
  • Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими.
  • Я дозволяю дитині гратися з усяким мотлохом.
  • Я спонукаю дитину вчитися вирішувати проблеми самостійно.
  • У заняттях дитини я знаходжу гідне похвали.
  • Немає тем, які я не обговорюю з дитиною.
  • Я допомагаю дитині бути особистістю.
  • Я допомагаю дитині знаходити телепрограми.
  • Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
  • Я ніколи не відмахуюся од невдач дитини.
  • Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.
  • Я вірю в здоровий глузд дитини і довіряю їй.



Якщо Ви згодні з 20% цих порад, то Вам необхідно терміново подумати над іншим.

Якщо поради влаштовують Вас і відповідають Вашій програмі виховання на 50%, у Вас усе має вийти, бо є на це шанси.



Якщо Ви виконуєте ці поради на 90%, дайте більше волі дитині й собі.


Немає коментарів:

Дописати коментар